TREEHOUSES SNĚŽNÍK - DOLNÍ MORAVA

Klient

Kategorie

  • Brandové video

  • Letecké záběry

  • Sociální média

  • Fotografie

O projektu

  • Zadání - prezentace nemovitosti a aktivit v okolí

  • Cíl - zvýšit prodej ubytování

  • Distribuce - Webové stránky, Booking, Youtube, Instagram, Facebook

  • Počet natáčecích dní - 2,5

Produkce

  • Koncept a Storyboard

  • Herci

  • Make up

  • Fotografie

  • Kamera

  • Letecké záběry

  • Střih

  • Barevná úprava

  • Úprava webových stránek

Výstupy

  • 1 hlavní video (brandové)

  • 1 letecké video okolí

  • 2 krátké vertikální videa pro sociální média

  • 70 fotografií

Klient Treehouses Snězník se rozhodl pro konkurenční výhodu oproti ostatním domkům na stromě a představil svoje dílo v moderní umělecké podobě. Hlavním výstupem je tříminutové video, založené na příběhu rodiny, která využívá nejen treehouse, ale i okolní aktivity. Proto se náš štáb pohyboval nejen v útulných zakoutí treehousu, ale i na horské dráze v zábavním parku Dolní morava, v okolí vojenského pěchotního srubu a dokonce se zůčastnil privátního letu osobním letadlem pro dva.

Poutavé záběry lákají klienty k odpočinku z uspěchané doby do klidného a hřejivého prostředí. Melancholická atmosféra představuje ideální prožitky rodinné dovolené, aktivity v okolí lákadlo pro děti a záběry z dronu jedinečný pohled na moravskou krajinu. Treehouse jsme však zachytili i sérií kvalitních fotografií a připravili dvě chytlavé upoutávky na soc. sítě, které dokáží nové klienty přivést na webové stránky. S pomocí našich materiálů je Treehouses Sněžník plně zabookovaný na několik měsíců dopředu.

  • jednatel společnosti

Miroslav Šebesta

„S prací a profesionálním přístupem spol.Framepic Production zastoupené p.Radkem Pilařem jsem byl naprosto spokojen. Investice do propagace našeho domu na stromě se nám vyplatila a zásadně ovlivnila návštěvnost hostů."