Svatební salon Hanna Zlín

Klient

Kategorie

  • Brandové video

  • Sociální média

  • Fotografie

O projektu

  • Zadání - prezentovat autentické služby a brand salonu

  • Cíl - zvýšit povědomí o značce a získat nové zákazníky

  • Distribuce - Instagram, webové stránky

  • Počet natáčecích dní - 1

Produkce

  • Koncept a Storyboard

  • Herci

  • Make up

  • Fotografie

  • Kamera

  • Střih

  • Barevná úprava

  • Analýza marketingu

Výstupy

  • 1 hlavní video (brandové)

  • 1 vedlejších video (reklamní)

  • 10 fotografií

Pro nový svatební salon Hanna bylo velmi důležité dostat se do povědomí klientům v dané lokalitě. Salon kromě unikátního výběru svatebních šatů nabízí i zážitek při samotném zkoušení v podobě nadstandardní osobní péče.

Proto jsme projekt koncipovali jako jedno hlavní videa a několik krátkých spotů, které zaujmou nové zákazníky na soc. sítích. Hlavní video, kterým se salón prezentuje na oficiálních webových stránkách, nabízí klientům možnost nahlédnout na autentické zážitky jak produktu, tak služby.

Po následné analýze dat na soc. sítích jsme dokázali zpřesnit zásah na cílovou skupinu. Kombinace vhodné reklamy a brandového videa pomohly salonu k raketovému růstu a i přes krátkou dobu na trhu je jedním z nejúspěšnějších svatebních salonů v Moravském kraji.

  • majitelka

Ing. Olejníková

Tým Framepic mě neuvěřitelně překvapil. Kluci dokázali přesně vystihnout atmosféru mého salonu, zachytit ty správné emoce družiček a kamarádek a dokonce představit krásný a romantický příběh. Video mi přineslo obrovský úspěch v oboru a spoustu nových zákaznic. Salon nyní mohu prezentovat i po vizuální stránce a bez zbytečných řečí. Rozhodnutí pro tvorbu videa mě ještě více odlišuje od konkurence a posouvá naší značku o úroveň výše