ZDRAVÉ STRAVOVÁNÍ

Klient

  • Zdravé stravování s.r.o.

  • duben 2021

  • www.zdravestravovani.cz

Rozpočet

  • 120.000 Kč - 150.000 Kč

O projektu

  • Zadání - propojení zdravé výživy a profesionálních sportů

  • Cíl - zvýšit prodej u dané cílové skupiny

  • Distribuce - Online TV, Youtube, Sociální sítě

  • Počet natáčecích dní - 1

Produkce

  • Storyboard a scénář

  • Make up

  • Kamera

  • Osvětlovač

  • Střih

  • Vocie over

  • Barevná úprava

  • Zvukový design

Výstupy

  • 1x hlavní video (reklamní spot)

  • 1x vedlejší video (soc. sítě)

  • 2x vertikální verze pro sociální sítě

     

Společnost Zdravé stravování s.r.o. se zaměřuje na krabičkové diety pro různé klienty, a to včetně profesionálních sportovců. Momentálně navázala partnerství s největší Česko-Slovenskou organizací pořádající turnaje bojových sportů - OKTAGON MMA. Proto byla potřeba prezentovat jejich produkt nové cílové skupině v podání, které je jí blízké.

Byla potřeba vytvořit video spojující dvě témata - stravu a profesionální sport. Projekt byl postaven na vzájemné paralele a jednotlivé záběry mají vždy souběžný význam. Stěžejním výstupem bylo 10ti vteřinové video, jehož cílem bylo navnadit diváka z dané cílové skupiny (fighteři a fitkaři), představit produkt a zároveň nabídnout příběh s chytlavým sloganem. Druhým výstupem je delší příběh, který je lehce odlišnou variací s jiným sloganem a pointou. Finální videa byly spuštěny na sociálních sítích a na online TV, kde běží turnaje OKTAGONU.

  • CEO Zdravé stravování s.r.o.

Lukáš Drlík

Fantastický výsledek! Kvalita, kterou přinesla produkce Framepic production byla na takové úrovni, že jsme mohli spot pyšně pustit na online streamu, během hlavních soubojů MMA.

Joomla SEF URLs by Artio