ZDRAVÉ STRAVOVÁNÍ

Klient

Kategorie

  • Brandové video 

  • Sociální média

O projektu

  • Zadání - propojení zdravé výživy a profesionálních sportů

  • Cíl - zvýšit prodej u dané cílové skupiny

  • Distribuce - Online TV, Youtube, Sociální sítě

  • Počet natáčecích dní - 1

Produkce

  • Storyboard a scénář

  • Make up

  • Kamera

  • Osvětlovač

  • Střih

  • Vocie over

  • Barevná úprava

  • Zvukový design

Výstupy

  • 1 hlavní video (spot)

  • 1 reklamní video

  • verze pro Instagramový příspěvek a příběh

Společnost Zdravé stravování s.r.o. se zaměřuje na krabičkové diety pro různé klienty, a to včetně profesionálních sportovců. Momentálně navázala partnerství s největší Česko-Slovenskou organizací pořádající turnaje bojových sportů - OKTAGON MMA. Proto byla potřeba prezentovat jejich produkt nové cílové skupině v podání, které je jí blízké.

Byla potřeba vytvořit video spojující dvě témata - stravu a profesionální sport. Projekt byl postaven na vzájemné paralele a jednotlivé záběry mají vždy souběžný význam. Stěžejním výstupem bylo 10ti vteřinové video, jehož cílem bylo navnadit diváka z dané cílové skupiny (fighteři a fitkaři), představit produkt a zároveň nabídnout příběh s chytlavým sloganem. Druhým výstupem je delší příběh, který je lehce odlišnou variací s jiným sloganem a pointou. Finální videa byly spuštěny na sociálních sítích a na online TV, kde běží turnaje OKTAGONU.

  • majitel Zdravé stravování s.r.o.

Drlík