80.000 Kč – 100.000 Kč
Zadání – prezentace nemovitosti a aktivit v okolí
Cíl – zvýšit prodej ubytování
Distribuce – Webové stránky, Booking, Youtube, Instagram, Facebook
Počet natáčecích dní – 2,5
Koncept a Storyboard
Herci
Make up
Fotografie
Kamera
Letecké záběry
Střih
Barevná úprava
Úprava webových stránek
1 hlavní video (brandové)
1 letecké video okolí
2 krátké vertikální videa pro sociální média
70 fotografií
Klient Treehouses Snězník se rozhodl pro konkurenční výhodu oproti ostatním domkům na stromě a představil svoje dílo v moderní umělecké podobě. Hlavním výstupem je tříminutové video, založené na příběhu rodiny, která využívá nejen treehouse, ale i okolní aktivity. Proto se náš štáb pohyboval nejen v útulných zakoutí treehousu, ale i na horské dráze v zábavním parku Dolní Morava, v okolí vojenského pěchotního srubu a dokonce se zůčastnil privátního letu osobním letadlem pro dva.
Poutavé záběry lákají klienty k odpočinku od uspěchané doby v klidném a hřejivém prostředí. Melancholická atmosféra představuje ideální prožitky rodinné dovolené, aktivity v okolí pak lákadlo pro děti. Spot pak doplňují záběry z dronu, nabízející jedinečný pohled na moravskou krajinu. Treehouse jsme však zachytili i sérií kvalitních fotografií a připravili dvě chytlavé upoutávky na soc. sítě, které dokáží nové klienty přivést na webové stránky. S pomocí našich materiálů je Treehouses Sněžník plně zabookovaný na několik měsíců dopředu.