120.000 Kč – 150.000 Kč
Zadání – propojení zdravé výživy a profesionálních sportů
Cíl – zvýšit prodej u dané cílové skupiny
Distribuce – Online TV, Youtube, Sociální sítě
Počet natáčecích dní – 1
Storyboard a scénář
Make up
Kamera
Osvětlovač
Střih
Vocie over
Barevná úprava
Zvukový design
1x hlavní video (reklamní spot)
1x vedlejší video (soc. sítě)
2x vertikální verze pro sociální sítě
Společnost Zdravé stravování s.r.o. se zaměřuje na krabičkové diety pro různé klienty, a to včetně profesionálních sportovců. Momentálně navázala partnerství s největší Česko-slovenskou organizací pořádající turnaje bojových sportů – OKTAGON MMA. Proto byla potřeba prezentovat jejich produkt nové cílové skupině v podání, které je jí blízké.
Byla potřeba vytvořit video spojující dvě témata – stravu a profesionální sport. Projekt byl postaven na vzájemné paralele a jednotlivé záběry mají vždy souběžný význam. Stěžejním výstupem bylo 10ti vteřinové video, jehož cílem bylo navnadit diváka z dané cílové skupiny (fighteři a fitkaři), představit produkt a zároveň nabídnout příběh s chytlavým sloganem. Druhým výstupem je delší příběh, který je lehce odlišnou variací s jiným sloganem a pointou. Finální videa byla spuštěna na sociálních sítích a na online TV, kde běží turnaje OKTAGONU.